Reklamace a vrácení zboží
Proces reklamace můžete dokonce i urychlit zasláním zboží přímo k dodavateli. Reklamace pak nemusí zbytečně několik dní cestovat a sníží se i šance na poškození přepravní službou.
Jak reklamovat?
Reklamování výrobku je nepříjemná situace. My jsme hledali způsoby, jak vám vše co nejvíc ulehčit, a přitom vám dát na výběr způsob realizace reklamace.
Nejjednodušší cestou je přes náš formulář výše. Zkrátka si vyberete, zda chcete nové zboží vrátit nebo či jej chcete reklamovat. Po kliknutí na příslušné tlačítko vás formulář provede celým procesem oznámení reklamace. Vypíšete závady na výrobku, můžete přiložit fotografie výrobku, a dokonce si objednat svoz od vás z domu;, případně vám systém nabídne svoz u některého z partnerů dopravce (což může být blízký obchod nebo depo).
Nezapomeňte zboží řádně zabalit!
Při množství balíků, které kurýři přepravují, se může stát, že jim některý upadne. Je tedy nutné zboží řádně zabalit, a to tak, aby i pád (klidně i z jednometrové výšky) bez problémů balík zvládnul. K vycpání přepravní krabice vám poslouží noviny (obzvlášť vhodné u vlhkých bazénových vysavačů), polystyren nebo kartony.
Zaslání přímo do servisu
Pokud chcete zkrátit dobu reklamačního procesu, zašlete zboží přímo dodavateli. Zkrátíte tím dobu potřebnou pro předání technikovi a zpět i o několik dní; navíc budete komunikovat přímo se servisním technikem. Doporučujeme servisu předat informace o zaslání reklamace předem, buď emailem nebo telefonicky. Pokud není chyba zjevná, vždy pomůže připojení videa, na němž se závada výrobku projevuje;technikovi tím usnadníte proces testování.
Pozor! Vždy zašlete fakturu a vyplněný reklamační formulář, který stáhnete zde
Protokol o uplatnění práv z odpovědnosti za vady
Kontakt na servis:
AMA Czech s.r.o. Batňovice 269 542 32, Úpice tel.: +420 739 452 092 email: info@ama-zahrada.cz |
Husqvarna Manufacturing CZ s.r.o. Servisní Centrum Gardena Jesenická 146 793 26, Vrbno pod Pradědem tel.: +420 800 100 425 email: servis@gardena.cz |
EcoFlow STABLECAM s.r.o. Doubravice 110 533 53, Pardubice tel.: +420 463 358 710 email: podpora@ecoflow.cz |
Zodiac Polaris Astral – Bazénové Příslušenství, s.r.o. Doubrabice 86 251 70, Dobřejovice, Praha – východ tel.: +420 323 638 206 email: info@astralpool.cz
|
BWT BWT Česká republika, s.r.o. Lipová 196 251 01 Říčany Tel.: + 420 272 680 300 email: office@bwt.cz |
Robotí Sekačky Michael Boháček Kladenská 562/19 160 00, Praha 6 - Vokovice tel.: +420 792 325 839 email: info@robotisekacky.cz |
Často kladené otázky ❓
Kdy bude reklamace vyřízena?
Reklamaci se snažíme vyřídit co nejdříve. Jsme menší e-shop, tudíž nejsme reklamacemi zahlceni. Jakmile k nám zboží dorazí, ihned začínáme reklamaci řešit. Reklamace vyřizujeme do 30 dní. Zákazníkům, kteří na prodejním dokladu uvedli své IČ, jsme povinni reklamace vyřídit ve smluvené době.
Je zapotřebí zaslat i příslušenství?
Ano. Mnohdy může nefunkčnost výrobku souviset i s příslušenstvím. Pokud například robot „odmítá“ vyjet sekat trávu, může být problém i v nabíjecí stanici nebo dokonce v adaptéru. V takovém případě by se v servisu nemusela závada vůbec projevit, na jejich nabíječkách by robot klidně mohl fungovat správně.
Vada je v příslušenství, mám zaslat i výrobek?
Doporučujeme to. Vady příslušenství mnohdy mohou souviset i s výrobkem. Občas právě vada ve výrobku může opotřebovávat příslušenství více, než by měla. Je proto vhodné tyto závady odstranit, aby se již neopakovaly.
Mám zaslat fotografie?
Budeme rádi. Ne vždy se závada v servisu musí projevit, fotografie chybové hlášky může v takových případech pomoct. Jak známo, video vydá za tisíce slov, což u reklamací platí dvojnásob. Servisy mají mnohdy menší testovací prostory a tlačí je čas.,U závad, které se projevují sporadicky, video může pomoci servisnímu technikovi nasimulovat stav, při němž výrobek vykazuje vadu stejnou jako u vás doma. Video tedy může zabránit zamítnutí reklamace kvůli neprojevené závadě.
Závada se v servisu neprojevila?
Jak bylo řečeno výše, servisy mají mnohdy málo času otestovat všechny možné chybové scénáře. Proto jim ulehčíte, když zašlete video s projevenou chybou. Pokud se i tak závada v servisu neprojevila, neznamená to, že se technikům nechtělo pracovat a „raději“ vám zboží zaslali zpět. Mnohdy se totiž závada vyřeší kompletním přehráním softwaru. Aktualizovaný nebo přeinstalovaný firmware může chybu odstranit, při následném testování se závada již neprojeví.
Co když nemám originální krabici?
U reklamace nevadí, originální obal není podmínkou. Pokud však obal máte, tento může sloužit jako dokonalá přepravní ochrana. Nezáleží v jakém obalu zboží zašlete, důležité je, aby obal dostatečně ochránil výrobek při přepravě.
Je možné změnit adresu doručení?
Ano, adresu doručení umíme změnit. Pokud je ale reklamace od nás již odeslána, je nutné domluvit se s dopravcem na změně. Při předání reklamace dopravci obdržíte informativní e-mail o převzetí zásilky a číslu balíku. Dopravci zavolejte a požádejte o změnu adresy (bude chtít znát číslo balíku). Operátoři jsou většinou ochotní změnu adresy provést.
Musím před reklamací přístroj vyčistit?
Jistěže! Výrobek zanesený nečistotami má snížený výkon a špína může způsobovat celou řadu chyb. Pokud by bylo zboží příliš znečištěné, může ho servis odmítnout. Pokud je výrobek vlhký, dobře jej vysušte, aby na něm při přepravě nezačala růst plíseň.
Vracím nové zboží, musím vrátit i příslušenství?
Ano, pokud chcete vrátit peníze za nově zakoupené zboží, musíte vrátit celé balení. V případě, že bude nějaké příslušenství chybět, můžete ho k nám ještě „doposlat“. Za chybějící obsah balení vám bude strhnuta poměrná částka. Což platí i pro znečištění či nadměrné opotřebení, respektive poškození výrobku a příslušenství.